Friday, September 07, 2007

Bronx Cheer


Ofcourse the early "Whoopee Cushion" was discovered in a Neolithic cave along with the bone implements and stone pots of the prehistoric man ( and woman ). First specimens seems to be made of the bladders of the wooly mammoth. In time the inventiveness of the sub-humans new no bounds as they exeprimented with ox bladders, sheeps bladders and brown paper bags. In 1645 the first real factory produced Bronx Cheer was in fact made in Walsall in what was a black pudding workshop - the "cushions" were cleverly constructed from the left over pudding skins and sold in Birmingham at the famous Grub Market in Rissole Street.

3 comments:

Wastedpapiers said...

Ofcourse "l'ammortizzatore di Whoopee" in anticipo è stato scoperto in una caverna neolithic con gli strumenti dell'osso ed i POT di pietra dell'uomo prehistoric (e della donna). I primi esemplari sembra essere fatto delle vesciche wooly del gigantesco. A tempo il inventiveness degli secondario-esseri umani nuovi nessun limiti come exeprimented con le vesciche del bue, le vesciche degli sheeps ed i sacchi di carta marroni. In 1645 la prima fabbrica reale ha prodotto l'acclamazione di Bronx in effetti è stata fatta in Walsall in che cosa era un'officina del sanguinaccio - "gli ammortizzatori" sono stati costruiti intelligente dalla parte di sinistra sopra le pelli del pudding e sono stati venduti a Birmingham al mercato famoso del grub in via della crocchetta.

Jay said...

lol thats awesome! who woulda thought?

Wastedpapiers said...

Il collegamento si prescrive soltanto nei casi di frexi-tempo assoluto più un dollop del grasso del cammello. Attualmente trovo un collegamento molto malsano nel senso incagliato che non sostiene. Il collegamento generale è principalmente scabious ed eccessivo volato con i buzzards di natura custardy.